Eindelijk,... mijn eigen Blog!

maandag 6 april 2009

Dienblad

Ik was aan het Googlen en kwam hier een superleuk workshopje tegen.
Ik ben helemaal gek van Blond Amsterdam en dan vooral de series even bijkletsen, Gorgeous Fall & In Bath with Blond

Ik heb de spulletjes gepakt en ben gelijk aan de slag gegaan
Ik heb het dienblad gepimpt met servetten van Blond Amsterdam van de serie even bijkletsen.
Ik heb gebruikt:
* een dienblad die ik voor ongeveer € 2,= bij Action heb gekocht
* verf om het dienblad in de gewenste kleur te verven
* Mod Podge
* Servetten van Blond Amsterdam ik heb ze bij V&D gekocht voor € 2,99

Ik heb eerst het gouden dienblad geverft in gebroken wit (in 3 lagen)
toen servetten uitgeknipt die bestaan uit 3 lagen, knip de figuren eerst,
want dat knipt makkelijker en dan pas haal de de overbodige lagen eraf
Dan smeer je op de plek waar het plaatje moet komen de mod podge en plak het plaatje erop en als dat gebeurd is dan voorzichtig een laagje Mod Podge over het plaatje smeren zodat hij gesealed is
Zo werk je heel het dienblad af met de plaatjes
Dat laat je goed drogen
Daarna lak je het hele dienblad met de Mod Podge af.
Ik heb het met 3 lagen afgelakt, steeds na elke laag goed laten drogen voordat je de volgende laag gaat opbrengen.
Daarna laat je het dienblad goed indrogen voordat je het gebruiken kan 24 a 48 uur.








































Geen opmerkingen:

Mijn scrapsels 2007



Hit Counters